středa 15. října 2008

Tvoříme hru 1: Úvod

Chcete si vytvořit vlastní ren'ai hru? Myslíte, že nemáte dostatek zkušeností? Připravili jsme pro vás seriál, ve kterém vás provedeme důležitými aspekty tvorby her.

V rámci přípravy dalšího ročníku Animefestu jsme zvažovali i přidání dalších soutěží, které by rozsahem potřebné práce odpovídaly dnes již tradiční AMV soutěži. Nakonec jsme se dohodli, že se pokusíme uspořádat první ročník soutěže ve výrobě počítačových her v japonském stylu. Pokud máte zájem, další podrobnosti (hlavně pravidla) včas najdete na stránkách Animefestu.

Protože je nám jasné, že je to něco nového a v českých (a slovenských) vodách ne moc častého, rozhodli jsme se poskytnout vám jakýsi odrazový můstek v podobě série článků, které by vám měly pomoct s jednotlivými aspekty tvorby. Tak, aby si to mohl zkusit opravdu každý.

Následující články jsme sepsali na základě svých zkušeností s tvorbou hry Fest Trip (odkazy budeme postupně oživovat):


  1. Úvod (právě čtete)
  2. Sestavujeme tým
  3. Ren'Py, co to je a k čemu je to dobré?
  4. Nástroje k řízení projektu
  5. Píšeme scénář
  6. Grafika pozadí a postav
  7. Kde sehnat hudbu a fotky + licence Creative Commons
  8. Dabing
  9. Testování


Žádné komentáře:

Okomentovat